1. Hogyan tudok rendelést leadni?

A rendelés leadásának legegyszerűbb (és legköltséghatékonyabb) módja, ha regisztráció után a webáruházon keresztül történik a rendelés. De lehet telefonon (+36 1 261 78 77) vagy e-mailben (zorex@zorex.hu) is leadni rendelést.

2. Telefonon is rendelhetek?

Lehet telefonon a +36 1 261 78 77 telefonszámon. Ha rendeléskor megadja az e-mail címét, akkor kérésre regisztráljuk rendszerünkben és értesülhet legújabb akcióinkról, illetve webáruházunk számos előnyét is használhatja.

3. Hogyan adhatom le a rendelésemet a webáruházon keresztül?

A rendelés menetét szemléltető pdf anyagot IDE kattintva letöltheti.

4. Hogyan vehetem át a rendelésem?

Megrendelőnek lehetősége van személyesen átvenni a megrendelt terméket üzletünkben az 1101 Budapest, Kőbányai út 49/b cím alatt. Készleten lévő termékek kiszállítását futárszolgálattal, munkanapokon az ország egész területére 24-48 órán belül vállaljuk. Abban az esetben, ha a kiválasztott termék nincs készletünkön, rendelését 24 órán belül visszaigazoljuk a várható beérkezési határidővel.

5. Hogyan tudok fizetni?

Minden ügyfelünknek lehetősége van átutalással előre fizetni a 10102086-16709202-00000001 számú bankszámlára vagy utánvéttel a csomag átvételekor, vagy készpénzzel és bankkártyával az üzletben történő átvétel esetén.

6. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült leadni a rendelésemet?

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Ha nem kapja meg a rendelés visszaigazolást, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 1 261 78 77 telefonszámon.

7. Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

Személyes átvételnél a megrendelt és raktáron lévő termékek azonnal átvehetők a terméket tároló telephelyünkön. Raktáron lévő terméket érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén belül általában 24-48 órán belül a futárszolgálat kiszállítja. A készleten nem elérhető, azaz rendelendő tételek szállításáról egyedi információt küldünk.

8. Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

Nettó 50.000,- Ft feletti vásárlás esetén az árut ingyenesen kiszállítjuk,

nettó 50.000,- Ft alatt a szállítási költség nettó 1.500 Ft + áfa. (bruttó 1.900 Ft) 

9. Hogyan tudom utólagosan a rendelésemet módosítani?

 A rendelés leadását követően vagy: hívja a központi számunkat: +36 1 261 78 77 és kérje a rendelésének módosítását, vagy írjon e-mailt a zorex@zorex.hu címre.

10. Hogyan tudom módosítani az adataimat?

Bejelentkezés után a Profilom menüpontban tudja adatait módosítani.

11. Hol találom a nyitott rendeléseimet?

Bejelentkezés után a Rendeléseim menüpontban tudja nyomon követni rendelését.